Celp Eri Paketi
"Celp Eri" paketi; Osmanlı İmparatorluğu için yeni üniforma, başlık ve ekipman seçenekleri içerir. Osmanlılar, birçok cephede savaşmanın beraberinde getirdiği zorlukları karşılamak amacıyla orduda savaşmaları için binlerce Arap erkeğini askere aldı. Bu yeni DLC, bu celp erlerini temel alan yeni seçenekler sunar. Subaylar için Agelli şık bir subay Gutrası ve Kaymakam (Yarbay) rütbesini temsil eden bir subay tuniği mevcuttur. Bu Osmanlı subayının ekipmanı; Alman tipi bir ekmek çantası, siper feneri ve C96 kılıfı taşımasıyla Alman teçhizatlarının kullanıldığını fazlasıyla yansıtır. Erler için Osmanlı rütbeleri arasındaki pek çok farklı stili yansıtan ve dizi yamalı yeni bir pantolonla yazlık üniforma varyasyonu mevcuttur. Piyadeler için basit Agelli bir Kefiye başlığının yanı sıra Arap birliklerinde sıkça görülen deri tüfek fişekliği seti de dâhildir. Bu set, Alman tipi bir ekmek çantası ve süngü ile oldukça uyumludur. Bitmek bilmeyen çatışmaların bir izi olan kirli sakalı ile "Abdüsselam" adlı yeni karakter vücut varyasyonu da pakete dâhildir. Tüm taraflarca erişilebilen heybetli "Haydar" sakal ve bıyık kombinasyonu ve aynı derecede etkileyici "Nazım" bıyığı mevcuttur. Pins-nez gözlük, görünümü tamamlarken tüm askerler savaşa girmeden önce tam bir sigaranın tadını çıkarabilir. “Celp Eri” paketi şunları içerir: Osmanlı ordusundaki Arap celp erlerinden esinlenerek tasarlanmış "Abdüsselam" isimli, Osmanlı askerleri için 1 adet yüz. "Haydar" sakal ve bıyık kombinasyonu ve "Nazım" bıyığı olmak üzere tüm taraflar için 2 adet sakal ve bıyık. Pins-nez ve tam bir sigara olmak üzere tüm taraflar için 2 adet yüz aksesuarı. Agelli subay Gutrası ve basit Agelli bir Kefiye başlığı olmak üzere Osmanlı askerleri için 2 adet başlık. Alman malzemeleriyle donatılmış Osmanlı subay ekipmanı ile erler için Alman tipi ekmek çantası ve süngü olmak üzere Osmanlı askerleri için 2 adet ekipman. Kaymakam (Yarbay) rütbesini temsil eden bir subay tuniği ve erler için yazlık üniformanın bir varyasyonu olmak üzere Osmanlılar için 2 adet üst giyim. Subaylar için süvari binici pantolonu ve erler için dizi yamalı bir pantolon olmak üzere Osmanlılar için 2 adet alt giyim.