Catwoman'ın İntikamı
Bu hikaye paketinde, Arkham Knight olaylarını takiben, gecenin karanlığında sinsice dolaşan ve Riddler'den intikam alma peşinde olan Catwoman ol. 2 AR karşılaşma haritası dahil.