Cattle Country Demo
OYUN HAKKINDA: Cattle Country kafanı dinleyebileceğin bir aksiyon macera oyunudur. Romantizm, çobanlık, haydutlar ve soygunlarla ilgili hikâyeler sunan derin Vahşi Batı Maceralarının yanı sıra madencilik, balıkçılık, zanaatkârlık ve çiftçilik de dâhil olmak üzere sınırda beklediğin yaşamın tadını saatlerce çıkarabilirsin.