Cats & Dogs Decoration Pack
Cats & Dogs Decoration Pack, kedi ve köpeklerden ilham alan aksesuarların yanı sıra hem kedi hem köpek severler için on adet yeni eklenti, dört yeni evcil hayvan desenli cila ve oyun içi kişiselleştirme seçeneklerini artıracak on dört yeni çıkartma içeriyor.