Cats and Seek : Osaka
Bulunması gereken miyavlayan sevgi yumaklarıyla dolu bir gizli nesne oyunu! Etrafına bak: yukarı, aşağı, sola, sağa... Çünkü dost canlısı bir kediyi nerede bulabileceğini asla bilemezsin :3 Özellikler: - Bulunacak 300'den fazla kedi - Özelleştirilebilir oyun renkleri - Üç bölüm - Normal oyun ve zamana karşı olmak üzere iki oyun modu!