Atmosferik bir point-and-click macerasında, bilge bir beyaz kedi olarak oynuyorsunuz. Bir gün sanatçı, başı dertte olan bir kediyi kurtardı ve birlikte yaşamaya başladılar. Kötü bir ruh sanatçıya saldırana kadar herhangi bir sorun işareti yoktu. Bundan sonra sanatçı ciddi şekilde hastalandı ve şimdi bilge beyaz kedinin arkadaşına yardım etmesi ve onu ölümden kurtarması gerekiyor. Bunu yapmak için, hayaletler ve demonların dünyasına tehlikeli bir yolculuğa çıkmanız gerekiyor. Buradaki her şey göründüğü gibi değil: gerçek formunu görmek için özel bir kedi görüşüne sahip olmanız gerekir. Zorlu bir yol olacak, ama hiçbir demon seni durduramaz!