Castles
Castles, en büyük başarısı inşa edeceğiniz kule olan ihtiraslı Kral Harold’un hikâyesini anlatır. Kule büyüdükçe beraberinde sorunlar da getirir. Değişken hava koşulları Harold’un kıskanç ve intikamcı ezeli düşmanı Kral Edmund’un çabalarıyla birleşince ilerlemenizin önünde bir engel teşkil edebilir. Hikâye, hayatta kalma ve yarış moduyla ister tek isterse de çok oyuncuyla, oyunun tadını çıkarabilirsiniz. Hikâye modundaki 50 farklı gameplay ile her seferinde farklı bir oyun oynayacaksınız. Oyunda blokları değil de bir mühendisi kontrol etmeniz eşsiz bir gameplay deneyimi sunmaktadır. Her seviyede hedeflerin tamamlanması için mühendislerin üç ya da daha fazla araç bloğunu ya da rengini bir araya getirmesi gerekmektedir. 7x7 alan sayesinde mühendisler blokların düştüğü merkezdeki 5x5 alan etrafında hareket edebilmektedir. Kar, rüzgâr, sis ve fırtınalar sürekli çalışan mühendislerin önüne çıkan engellerdir. Kral Edmund’un köleleri de silahlarıyla kuleyi yerle bir etmeye kararlıdır.