Castle Pals
Bir gece Kylee ve Owen tesadüfen ürpertici Pookapick Şatosunu buldular ve sırlarını açığa çıkarmaya karar verdiler! Muhtemelen hiçbir şey yanlış gidemez, öyle değil mi? İki farklı karakter olarak oynayın! Kylee ile düşmanları yumruklayarak ilerleyin ve Owen ile tuzaklardan kaçıp düşmanların üzerinden uçun! Her seviye için belirtilen süreden daha hızlı bir şekilde başlangıçtan bitişe seviyeleri tamamlayarak isteğe bağlı altın madalyaları kazanın. Hepsini toplayabilir misiniz? Bazı özellikler: * 40 aksiyon dolu seviye boyunca Dostlara rehberlik edin! * Kylee'nin güçlü ataklarıyla kötü adamları dağıtın! * Owen'in pervane şapkası ile etrafta uçup araştırma yapın! * Korkunç bölüm sonu canavarlarıyla savaşın! * Hoş Retro tarzı çizimler ve müzik!