Cassette Beasts
Macera. Savaş. Dönüşüm. Sadece rüyalarında ve umarız yaşamadığın kâbuslarında görebileceğin garip yaratıkların ve savaşmak için kasetleri kullanarak form değiştiren cesur insanların yaşadığı, uzaklardaki New Wirral adasına hoş geldin. Evini bulmak için adanın her bir noktasını keşfetmen ve yeteneklerini kazanmak için sadık kasetlerine canavarları kaydetmen gerekecek! Canavarlara dönüşmek için... eski kasetleri kullanmak mı? Sürekli olarak canavar saldırılarıyla yüzleşen New Wirral adasının Harbourtown sakinleri, ateşe ateşle karşılık vermeye karar verdi. Canavarı kasete kaydet ve savaşta canavarın formunu almak için kaseti oynat! Canavar formlarını birleştir. Dostunla yakınlaşmanın faydaları var. Form değiştirmişken güçlerinizi birleştirip savaşta avantaj elde edebilirsiniz! Eşsiz ve tam animasyonlu yeni birleşmiş formlar oluşturmak için herhangi iki canavar formunu birleştirebilirsin. Zengin açık dünyayı keşfet. Bazı canavar özellikleri, insan formundayken de kullanılabilir. Etrafta dolaşmak, bulmacaları çözmek ve zindanları keşfetmek için bunlara ihtiyacın olacak. Süzül, uç, tırman, hızla koş, görünmez veya manyetik ol! Çeşitli dost insanlarla birlikte dolaş. Asla yalnız savaşma! Bağlar kur, birlikte vakit geçir ve daha iyi bir takım olmak için seçili ortağına kişisel hedeflerinde yardımcı ol. Derinlikli bir savaş sisteminde ustalaş. Saldırılarınla ek güçlendirmeler veya zayıflatmalar uygulamak, hatta rakibinin element türünü değiştirmek için element kimyasından faydalan! Arkadaşlarınla oyna! Çevrimiçi çok oyunculu modda en fazla 8 kişilik gruplar oluştur ve kaset takası yap, arkadaşlarını düelloya davet et veya baskınlarda korkutucu Gölge Füzyonlarını alt ederek büyük ödüller kazan!