Cash Cleaner Simulator - Luxury Loadout
Temizlik deneyimini Luxury Loadout kozmetik paketiyle geliştir! Bu DLC, temizlik gereçlerini göz alıcı altın kaplamayla donatıyor ve şık bir şekilde temizlemene olanak tanıyor. İçindekiler: Altın Akını Çamaşır Makinesi: "Temizlik, mükemmelliğin anahtarıdır!" Bu parıltılı altın çamaşır makinesiyle farkını ortaya koy. Altın Tutuş: "Başkaları ellerini kirletirken sen ardında altından bir iz bırakıyorsun." Bu lüks eldivenler sayesinde tüm temizlik işleri birer hazine avı gibi geliyor. Midas'ın Dişi: "Bıçak değil, şık bir yatırım." Bu altın yüzeyle güvenilir bıçağın bile lüks bir dokunuş taşıyor. Dikkat: Bu DLC yalnızca kozmetik eşyalar içerir, oynanışa bir etkisi yoktur.