Cartel Tycoon - Lieutenants Pack - La Familia
San Rafaela'nın kuzeyindeki minik bir bakkal olarak başlayan Raúl ya da "Papá Plomo" ile eşi Gloria, kan, mermi ve bazen de şekerleme satan büyük bir imparatorluk inşa ettiler. Zaferinde sana yardımcı olarak 5 adet Teğmen dizisine ve bu Teğmenlerin becerilerine erişim sağlar.