Car For Sale Simulator 23
Araba tutkunları için geliştirilmiş Car For Sale Simulator 2023 de farklı araba modellerini alıp satarak kendi araba satış işletmeni büyüt. Satın aldığınız arabaları istediğiniz gibi sürün, tamir edin, modifiye edin ve uygun fiyata müşterilere satın.