Captain's Choice Bundle
Hey ho! Ahoy, dostlarım! Gelecek zor günlere hazırlanın ve sizi güverteden savuracak fırtına silsilesine karşı hazırlıklı olun! Bu değerli hazineyi yağmalayın ve heyecan verici üç macera yaşayın: - Skyland: Heart of the Mountain Hava gemisi, Bülbül'ün güvenilir mürettebatına katılın ve uyuyan devlerin omuzlarının üzerinde yaratılmış dünyada seyahat edin! - Uncharted Tides: Port Royal Bu heyecan dolu korsan macerasında deniz kurtlarıyla dolu harika bir vahşi hayvan koleksiyonu ve işe yaramaz denizciler ile karşı karşıya gelin ve lanetli gemiyi bulun - Lanetli Gül! - Nightmares from The Deep 3: Davy Jones Efsanevi korsan Davy Jones ile yüzleşin ve lanetli bir adada saklı efsanevi hazineyi bulun. Hazır mısınızzz? Herkes iş başında, demir al ve yelkenleri kaldır!