Capcom Arcade Stadium Pack 2: Arcade Revolution (’89 – ’92)
Capcom Arcade Stadium Pack 2: Arcade Revolution (’89 – ’92) ile eski dönemlerin on atari favorisini tek bir düşük fiyata oyna! Not: - Bu paketteki oyunlar, Capcom Arcade Stadium Packs 1, 2, and 3 paketinde de yer almaktadır. Lütfen zaten sahip olduğun içerikleri satın almamaya dikkat et. - Bu setteki öğeler ayrı bir şekilde satın alınabilir. Lütfen aynı öğeyi iki defa satın almamaya dikkat et.