Capcom Arcade 2nd Stadium: Invincibility
Herhangi bir Capcom Arcade 2nd Stadium oyununda etkinleştirilmiş Yenilmezlik ve Destekli Oyun özellikleriyle oynama seçeneğinin kilidini açar. NOT: Yenilmezlik, seni hasar almaktan korusa da oyuna bağlı olarak canını ve oyunu kaybedebilirsin.