Candylands Journey
Sihir Üniversitesi’nde bir sorun var! Sihirin kalbi Pastacı Cadılar tarafından çalındı. Onların inine gidip Sihir Kristalini geri getir ve cadıları cezalandır. 15 renkli mekanı keşfet, kayıp yapboz parçalarını bul ve son patrona giden yolu aç. Yeşil çayırlar, karanlık mağaralar, derin nehirler ve okyanuslar, mistik kaleler, harabeler, adalar ve diğer renkli mekanlardan geç. Eşsiz büyü türlerini satın almak için mücevher parçaları topla. Tüm elementleri ve çağrıları topla. Tüm sırları keşfet, tüm pasta kulelerini yok et ve tüm bilmeceleri çöz. Bunların hepsi kazanmanı ve Sihir Üniversitesi’ni kurtarmanı sağlayacak!