Candivity: North Pole DLC
Tatlı yılbaşı temalı ikramları birleştirerek büyüleyici sürprizlerle dolu kış harikalar diyarına dal! Bu DLC ile şunların kilidini açacaksın: - Yepyeni yılbaşı süslerini birleştirebileceğin Kuzey Kutbu haritası - Tatlı yılbaşı neşesi saçan, farklı renklerde 5 sevimli ren geyiği karakteri - Karakterini özelleştirmek için 3 kutlama şapkası: Noel Baba şapkası, elf şapkası ve geyik boynuzları - Ren geyiği burnu, Noel Baba sakalı, hediye çuvalı ve daha fazlasını içeren 6 özel yılbaşı aksesuarı Yılbaşı eğlencesine katıl, yüksek puan topla ve birleştirmenin büyüsünü keşfet!