Güney Afrika’yı keşfet ve arkadaşlarınla benzersiz yeni balık türlerini yakala. Balıkçılık Merkezlerinde görevleri tamamlayarak ödüller kazan ve nefes kesici manzaraları keşfet. Yeni balık türlerini bul ve yakala Güney Afrika’nın güzel suyollarında Afrika Yayın Balığı, Anguilla Bengalensis ve Micropterus Punctulatus gibi 13 yeni keşfi içeren 16 balık türü seni bekliyor. Bu benzersiz türleri bulma macerasına atıl, balıkların hareket ve özelliklerine göre tekniklerini geliştir, yeteneklerinin sınırlarını zorlayarak mücadelenin tadına var. Balıkçılık Merkezlerindeki yeni görevlerde ustalaş Yeni gelen Balıkçılık Merkezlerinde olta balıkçılığında becerilerini geliştir. Güney Afrika’ya özel bu yeni eklentiler, balıkçılık tekniklerini geliştirebileceğin yeni bir yol sunuyor. Merkezleri ziyaret et, her birine özel görevleri tamamla ve rezervden ilham alan özel ödülleri kazan. Ana oyuna sahip bir arkadaşını davet et, sana ücretsiz olarak katılsın Güney Afrika’yı bir arkadaşınla birlikte keşfederek unutulmaz anlar yaratın. Bu rezervi satın aldığında ana oyuna sahip olan bir arkadaşını sana ücretsiz olarak katılması için davet edebilirsin. Bu teklif diğer rezervlerimiz için de geçerli! Balıkçılar için bir cennet olan Güney Afrika’yı keşfet Güney Afrika’nın nefes kesici doğal güzelliğini deneyimlemek için göz alıcı yerleri ve büyüleyici mağaraları keşfet, şelaleleri gör, tarih öncesi Dino Park’ı ziyaret et, büyük vadilerde ve muazzam savanalarda dolaş. Ayrıca benzersiz balık tutma noktalarını ve huzurlu manzaraları keşfederken Güney Afrika hakkında daha fazla bilgi edinebilirsin.