Benzersiz ve huzur verici bir açık dünyada geçen balıkçılık deneyiminde istediğin yerde balık tutabilirsin. Muhteşem doğayı kendi başına veya arkadaşlarınla keşfederken en nadir balıkları tut. Launch Edition’a ana oyun ve Norway Reserve dahildir. Muhteşem doğayı keşfet Geniş açık dünyada kendi başına veya 11 oyuncuya kadar çevrimiçi eşli çok oyunculu modda arkadaşlarınla balık tutma deneyimi yaşa. Çeşitli balık tutma aktivitelerine katıl, sayısız suyolunu ve nefes kesici doğayı keşfet, günlük hayattan uzaklaşarak sakinliğin tadını çıkar. En nadir balıkları tut Küçük balıklardan efsanevi büyük balıklara kadar çeşitli balık türlerini yakala. Her balık türünün kendine has davranış ve özelliği vardır ve hepsi kendi yaşam alanlarında avlanabilir. Farklı yem ve zokalar deneyerek nadir bulunan balıkları tutma heyecanını yaşa. Olta balıkçılığında ustalaş Farklı teknik ve aletlerde ustalaşarak balıkçılık bilgini artır. Kendi balıkçı karakterini yarat ve görünümünü tarzına uygun şekilde değiştir. Ödül kazanmak için mücadeleleri tamamla ve hikaye görevleriyle açık dünyanın sırlarını keşfet. Topluluğa katıl Ekibimiz doğrudan oyuncu geri bildirimlerinden ilham alan yeni özellikler, içerikler ve güncellemeler sunmaya devam edecek. Yeni ve unutulmaz balıkçılık deneyimleri için sık sık uğramayı unutma!