Bir savaş ancak Inferno Character Paketi ile gerçek bir savaş cehennemi olur. Bu göz alıcı üniformayı ve iki farklı şapka seçeneğini kuşanarak çok oyunculu eşleşmedeki rakiplerinizi küle çevirin.