Bling Kişiselleştirme Paketi, yeteneklerinin ne kadar kıymetli olduğunu kanıtlıyor. Altın ve gümüş desenli kamuflajı, havalı tel çaprazı, yaması, oyuncu kartı ve arkaplanı ile dikkatleri üzerine çek.