1987 Kişiselleştirme Paketi ile özelleştirme seçeneklerinde geçmişe dönün. Bu radikal değişiklik içinde adalet temalı bir kamuflaj, nişangah, yama, oyuncu kartı ve arka plan bulunmaktadır.