Cache of Gems
1100 Değerli Taş satın al; bu taşlar oyunda kostüm, aksesuar, pet (sadece süs amaçlı), kilitli kutu, envanter alanı ve çok daha fazlasını almak için kullanabileceğin bir oyun içi para birimidir!