CAC : 1985-I PAKETİ
Ghosts 'n Goblins, Gun.Smoke ve Section Z'ı oynayın. "Side Arms", "Legendary Wings" ve "Trojan" oyunlarının deneme sürümlerini de oynayabilirsiniz. ※Oynamak için "Capcom Arcade Cabinet" gereklidir. Lütfen "Capcom Arcade Cabinet"i indirdikten sonra satın alın. Ayrı oyun verileri de bulunmaktadır. Bu paketi satın alırsanız, ayrı paketlerin tekrar satın alınması gerekli değildir. Çift satın alma yapmamaya lütfen dikkat edin.