C14 Dating
Bir arkeolojik yaz stajına katılan 3. sınıf antropoloji öğrencisi Melissa Flores'i yönetiyorsun. Bu okul, kaldığın Kaliforniya'dan 8.000 km uzakta, ta Belçika'da! İki ay boyunca sana yabancı bir ülkede kalacaksın. Bu sinirlerini harap edebilir ancak böyle bir fırsat hayatta bir daha da karşına çıkmaz! Kazılarında belki kemikler bulursun, hatta erken uygarlıklar tarafından üretilen araç gereçleri ortaya çıkarabilirsin. Hem belki de birileriyle arkadaş olur ve Belçika'da kaldığın süre boyunca aşkı keşfedersin… Özellikler * Deandre, Hendrik, Kyler ve Shoji ile romantik dakikalar * İsteğe bağlı arkeolojik mini oyunlar ile flört simülatörü * Birbirinden güzel manga tarzı çizimler ve orijinal müzikler * Gizli Yuri seçeneği * Birbirinden özel, eşi benzeri olmayan karakterler!