Buzun Kalbi Yığını
Bir korsanın kalbini ısıtmaya yardımcı olmak için bir Buzul Laneti Inu evcil hayvanı ile birlikte buz ve kar temalı silah seçenekleri. Ayrıca bu yığın, Korsan Dükkânında harcayabileceğin 25.000 altın ve 1.000 Antik Sikke içerir; böylece festival havasına özel satın almalar yapabilirsin.