Buz Devri Scrat'ın Fındık Macerası!
Scrat'in Kristal Fındık mücadelesine katılın Buz Devri'nin sevilen kılıç dişli sincabı Scrat yepyeni bir macerayla sizlerle! Eski bir Scratazon Tapınağındaki gizemli bir mekanizma onun değerli varlığını kilitledi – geri almanın tek yolu, ülkenin dört bir yanına saçılmış dört efsanevi Kristal Fındığı bulmanız gereken masalsı bir yarışma. Tarih öncesinin vahşi yaratıklarıyla karşılaşacağınız, büyük badireler atlatacağınız ve kayıp emanetleri ait oldukları yere götüreceğiniz eğlenceli bir 3D hareketli macerada Scrat'e kılavuzluk etmek size düşüyor. Buz Devri dünyasıyla tanışın! Tamamen Scrat'in eğlenceli akrobatik hareketleriyle buzdan buza atlayacağınız, hırçın gayzerleri geçeceğiniz, lavların üzerinden sıçrayacağınız ve imkansız yüksekliklere ulaşacağınız klasik Buz Devri mekanlarını görmeye hazır olun. Hatta yol boyunca bazı tanıdık Buz Devri arkadaşlarını görebileceksiniz! Özel güçleri avlayın! Özel güçlerin kilidini açan hazineleri keşfetmek için maceralı mekanları keşfedin ve Scrat'in daha yükseğe sıçrayıp, daha ağır nesneleri yakalamasına ve her hazineyi bulmasına yardımcı olun. Bu, tehlikeli bir dünya Kristal Fındıkları bulmak cesaret ister! Vahşi kurtlar, sinsi böcekler, dev tarih öncesi yaratıklar ve en tehlikelisi de Scrat'in bitmez tükenmez kara talihiyle mücadele etmeye hazır olun!