BÜYÜCÜ
Büyücü'de, Kurtadamlar, Etten Golemler, Cinler, Zombiler ve Hayaletler var. Ölüler, Eski Dünya'nın mezarlıklarında rahat durmazlar. Bu yüzden bir Büyücünün bu durdurulamaz ölüm makinelerini gizemli ve güçlü sihirlerle engellemeye ve ıstırap çeken ruhlarını güzel bir Blood Bowl oyunuyla yatıştırmaya karar vermesi işten bile değildir! Büyücüler, çok becerikli bir ırktır ama en iyi oyuncuları Kurtadamlarıdır. Onların asıl saldırı güçleri bu ölümcül ölüm makineleridir ve katıksız psikopatça bir öfke ve zırhları tamamen faydasız kılan pençelere sahiptirler. Büyücülerin koçunun en temel ikilemi, daha özellikli oyuncuları, bir daha kalkmamak üzere yere çakıldıkları zaman onları yerini nasıl dolduracağı konusudur. Zombileri bulmak kolaydır. Gecenin kör karanlığında, eski mezarlıklarda sürterler. Ama Etten Golemler ve Kurtadamlar gibi daha işe yarar oyuncuların yerine yenisini bulmak sağlam bir meblağ gerektirir.