Bus Simulator 21 Next Stop - VDL Bus Pack
En yeni Bus Simulator 21 Next Stop genişletme paketi ile keyif sürmeye hazırlan ve üç yeni gösterişli otobüsle filonu genişlet! Bu Bus Simulator 21 Next Stop - Bus Pack'te meşhur VDL Bus & Coach lisanslı üç yeni otobüs var! Bus Bus Simulator 21 Next Stop filonu yükselterek şunları alırsın: Citea SLF-120 Elektrikli 92 yolcu kapasiteli, 2 akslı ve 3 kapılı, 12 metrelik bir elektrikli otobüs. Citea SLFA-181 Elektrikli, BRT tasarım 143 yolcu kapasiteli, 3 akslı ve 4 kapılı, 18 metrelik elektrikli körüklü bir otobüs. Citea SLFA-180 Elektrikli 145 yolcu kapasiteli, 3 akslı ve 4 kapılı, 18 metrelik körüklü bir otobüs. 5 İç Mekân Bu otobüs paketi özel olarak tasarlanmış beş eşsiz iç mekân içerir. Göz kamaştırıcı beş koltuk deseni ve uyumlu zemin motifleriyle otobüsünü özelleştir. Bu beş iç mekân, yeni eklenen üç VDL otobüsüyle (ve diğer otobüslerinle) uyumludur. Otobüsünü özelleştirirken yaratıcı tasarımlarla kendi imzanı at!