Bus Simulator 21 Next Stop - MAN Bus Pack
Tüm Angel Shores ve Seaside Valley otobüs şoförlerinin dikkatine! The new MAN Lion's City 12 şehir otobüsünün üç gösterişli iç mekân setiyle dahil olduğu "Bus Simulator 21 Next Stop" içeriğiyle filonu genişletmek istemez misin? Aradığın genişletme paketi ayağına geldi! Bus Simulator 21'ini Bus Simulator 21 – Extended Edition'a yükseltince şunları alırsın: 1. MAN Lion's City 12 The new MAN Lion's City, MAN'ın müşterileriyle işbirliği içinde tasarlandı. İç ve dış geliştirmeleri bu otobüsü özellikle çekici hale getiriyor. Fütüristik görünümüyle dikkat çeken bu yeni şehir otobüsü, filonun gözbebeği olacak! 2 aksa, 3 kapıya ve 37 koltuğa sahip olan bu 12 metrelik otobüsün tadını çıkar. 2. 3 adet Otobüs İç Mekânı The MAN Lion's City 12, koltuklar için özel olarak tasarlanan renk desenleri ve göz alıcı zemin dokusuyla kendine has üç adet iç tasarımla geliyor. Hadi durma, yeni tasarımları hemen dene (tabii ki diğer otobüslerinde de geçerli) ve otobüs trendlerini belirleyen sen ol! Bus Simulator 21 Next Stop yükseltme paketi için ana oyun gereklidir.