Bus Simulator 21 Next Stop - Ebusco Bus Pack
Yeni bir otobüs üreticisi geldi! Ebusco, onunla Angel Shores ve Seaside Valley'de dolaşman için burada. Bus Simulator 21 Next Stop - Ebusco Bus Pack, üç yeni otobüsün yanı sıra dört yeni iç mekân tasarımı içeriyor. Bu üç otobüsle filonu genişlet: Ebusco 2.2 - 12m 90 yolcu kapasiteli, 2 akslı ve 3 kapılı, 12 metrelik bir otobüs. Ebusco 2.2 - 18m 150 yolcu kapasiteli, 3 akslı ve 3 kapılı, 18 metrelik elektrikli körüklü bir otobüs. Ebusco 3.0 95 yolcu kapasiteli, 2 akslı ve 3 kapılı, 12 metrelik bir elektrikli otobüs. 4 İç Mekân İlave olarak Ebusco Bus Pack dört yeni iç mekân tasarımı içeriyor. Bu tasarımları üç yeni Ebusco otobüsünde kullanabilirsin ancak elbette onlarla sınırlı değilsin. Yaratıcılığını özgür bırak ve otobüslerini keyfin nasıl isterse öyle özelleştir. Bus Simulator 21 Next Stop - Season Pass sahipleri bu DLC'ye otomatik erişim kazanır. Hemen al ve Bus Simulator 21 Next Stop'ı en iyi şekilde deneyimle.