Bus Driver Simulator - Soviet Legend
1974'ten 2006'ya kadar üretilen bu efsanevi, orta boy Sovyet (Ukrayna) otobüsü, eski SSCB'nin bazı ülkelerinin sokaklarında hala bulunabilir. Başlıca avantajları, dar kabini, dar kapıları ve aşırı ısınmaya yatkın motorunu telafi eden basit ve güvenilir bir montaj sürecinden gelir. Toplamda 176.000 adet üretildi.