Bus Driver Simulator - Old Legend
Kısa mesafelerde ulaşım için tasarlanan bu küçük otobüs, 1967'den 1989'a kadar üretildi. İyi manevra kabiliyeti, hem şehir koşullarında hem de otoyollarda bir avantajdır. Fazla yakıt tüketmez ve bakımı kolaydır. Küçük pencereler, çatıdaki ek açıklıklar ile telafi edilir; dar kapılar pnömatik aktüatörlere sahiptir ve bir seferde yalnızca bir yolcuya izin verir. Aracın sürücü erişimi için ayrı bir kapısı yoktur ve sürücü kabini yolcu bölmesinden bir perde veya küçük bir bölme ile ayrılır.