Bus Bound - Bus Pack
Let's RIDE Bus eklentisi, BYD'nin ABD'deki yan markası olan RIDE'daki elektrikli araç uzmanlarından K9MD ve K11M modeli iki yeni otobüsü oyuncuların erişimine sunuyor. RIDE K9MD: 12,5 metre uzunluk, 2,6 metre genişlik ve 13,3 metrelik dönme yarıçapıyla RIDE K9MD 40' toplu taşıma, üniversite ve şirket kampüslerinin favorisi. RIDE K11M: 18,5 metre uzunluk, 2,6 metre genişlik ve taşıma kapasitesini artıran körüklere sahip RIDE K11M 60' yüksek hacimli şehir toplu taşıma sistemleri için ideal. Şehirde yüksek miktarlarda insan taşırken sürdürülebilirliği de tercih edenler için.