Bunny Minesweeper Solo Edition
Klasik mayın tarama gemisini Bunny olarak yeni bir şekilde oynayın! Sevimli küçük ortam, 3 zorlu oyun modu. Tavşanını kişiselleştir - mayın tarama gemisi oynayarak kıyafetler kazan. Hayatta Kalma sonsuz Mayın Tarlası modunda kendinize sorun.