Bumblebee - Spooky Nights
Güzel ve yeni bir yuva bulma arayışınızda uzak diyarlar, dost canlısı ve sakin hayvanlar ve inanılmaz ama tehlikeli yaşam alanları keşfedeceksiniz. Dev bir ortamda minik bir arısınız ve sürekli ilerliyorsunuz. İstediğiniz yere uçmakta ve seviyeyi gönlünüzce keşfetmekte özgürsünüz. Biraz etrafta dolaşıp uçmanın keyfini çıkardıktan sonra, yakınlardaki bölgeleri ve gizli sırları keşfetmeye ve birkaç farklı eşya bulmaya başlıyorsunuz. Enerji göstergenizi dolduran ve enerjiniz bitene kadar sürekli daha hızlı uçmanızı sağlayan enerji iksirleri mevcut. İkinci olarak, seviyelerin her yerinde, seviyelerin daha gizli kısımlarını keşfetmenin ödülü olarak toplayabileceğiniz altın çiçekler gizli - hepsini toplamak her seviyede ekstra bir başarının kilidini açıyor. Son olarak, sizi bir sonraki bölgeye götüren parlak ve ışıldayan bilgi parçacıkları var. Birini topladığınızda, bir sonraki önünüzde belirecek ve size doğru yolu gösterecek. Belirli miktarda bilgi parçası bulduğunuzda bir sonraki alana geçebileceksiniz ve hikaye devam edecek. Her alan, bir arının deneyimleyebileceği bir dünyanın başka bir parçası ve yeni bir yuva bulmak için biraz daha ileri bir adım. Bu nedenle, her seviyenin farklı bir renk teması, genel bir ortam, ruh hali ve hikayesi var. Her alanın başında, size bir şiirin okunduğu kısa bir ara var. Şiir, arıdan ve yeni bir yuva bulma yolculuğundan bahsediyor ve önünüzdeki seviye hakkında biraz bilgi veriyor.