Bumblebee - Search for Happiness
Bumblebee – Search for Happiness, küçük bir arıyı yeni bir yuva bulma arayışında yönlendirdiğiniz hikaye odaklı bir 3D uçuş keşif oyunudur. Arı bu yolculuğa çıktıkça uzak manzaraları keşfeder, dost canlısı ve dingin hayvanlarla karşılaşır ve nefes kesici ancak gizemli yaşam alanlarını keşfeder. Oyun, oyuncuları minik bir arının bakış açısına daldıran huzurlu ve rahatlatıcı bir deneyim sunar. Dünyayı uçarak keşfetme özgürlüğü ve şiddet içermeyen, stressiz bir oyun deneyimiyle Bumblebee – Search for Happiness, günlük koşuşturmadan rahatlatıcı bir kaçış sunar ve düşünceli ve ilgi çekici bir meta-anlatı ile tamamlanır.