Bumblebee Bundle
Bumblebee Paketi, dört büyüleyici, hikâye odaklı 3B uçuş keşif oyununu bir araya getiriyor: Bumblebee – Küçük Arı Macerası – Canlı bir dünyada küçük bir arı olarak yolculuğunuza başlayın, uzak yerleri ve dost canlısı yaratıkları keşfederken uçmanın keyfini öğrenin. Bumblebee – Mutluluğu Arayış – Arınızı daha parlak bir geleceğe doğru yönlendirirken yeni ortamları keşfedin ve altın çiçekler, enerji iksirleri ve bilgi parçaları toplayın. Bumblebee – Dostluk Fırtınası – Yolculuğunuzda size yardımcı olacak diğer arılar ve hayvanlarla tanışırken zorlu gökyüzünde ilerleyin ve gizli sırları ortaya çıkarın. Bumblebee – Ürkütücü Geceler – Sis ve mistik manzaralarla dolu, hafif ürkütücü bir dünyayı deneyimleyin; yumuşak keşifler, iç ısıtan hikâye anlatımıyla buluşuyor. Her oyun şunları sunar: Güzel ve devasa ortamların her köşesini keşfetme özgürlüğü. Altın çiçekler ve bilgi parçaları da dahil olmak üzere gizli koleksiyon öğeleri, ekstra başarıların kilidini açar. Düşman veya ölümcül tehlikeler olmadan rahatlatıcı ve stressiz bir oyun deneyimi. Hikayeyi derinleştiren ve sizi arının yolculuğuna bağlayan kısa şiirsel aralar. Bu büyüleyici ve sakin macera paketine katılın, dünyayı küçük bir bakış açısıyla deneyimleyin ve çeşitli, atmosferik manzaralarda uçmanın keyfini çıkarın.