BucketCrusher: Cool Kidz
Bu DLC ile açacaksın: - çikolata barı duvarını - portakal suyu duvarını - lastik ördek duvarını - peluş ayı duvarını - Hanoi kulesi duvarını - not defteri duvarını - satranç kulesi duvarını - hoparlör duvarını - fidget spinner kostümünü - renkli kalemler kostümünü Oyuncak kostümlerini kullanarak yeni duvarları tamamen yok et, tek bir tuğla bile kalmasın!