BucketCrusher: Around The World
Bu DLC ile açacaksın: - kaktüs duvarını - dinozor yumurtası duvarını - sandık duvarını - balon duvarını - yel değirmeni duvarını - deniz feneri duvarını - piramit duvarını - baca duvarını - dişli kostümünü - dümenci kostümünü Kostümlerini kullanarak yeni duvarları tamamen yok et, tek bir tuğla bile kalmasın!