Broken Lines
Mangan, alternatif bir tarihte Doğu Avrupa'nın merkezinde, düşman hattının ötesine düştü. Hiçbir istihbarat veya liderlik desteği olmayan bu askerlerin, savaşın dehşeti onları mahvetmeden önce mücadele ederek evlerine dönmeleri gerekiyor. Takım çalışması ve strateji her şeyden daha önemli... Her askerin kendi kişiliği ve bundan sonra nelerin yapılacağına ilişkin kendi fikirleri var. Bazıları düşman topraklarına düşmelerine sebep olan kazanın nedenini araştırmak isterken diğerleri dikkat çekmeden kurtarılmayı beklemek istiyor. Hatta firar etme fısıltıları bile var. Sen, bu düzensiz asker grubunu güvenli bir yere ve olası bir şekilde kurtarılmaya yönlendirecek "görünmez el"sin. İster gidilecek yön gibi basit bir seçim ister gizemli düşmanlarıyla nasıl çatışmaya girecekleri gibi ciddi seçimler olsun, yaptığınız her seçim ciddi ve önemlidir. Hikaye Odaklı Oynanış Askerlerin, savaşın zihinsel zorluklarıyla mücadele ederken sen de onlara savaşta komuta etmen gerekecek: Düşmandan kaçınacaklar mı, yoksa onlarla kafa kafaya çarpışacaklar mı? Eşsiz Tur Tabanlı Sistem Çarpışma, tur tabanlı taktiksel RPG oyunlarına benzer. Duraklatma modunda kendi turunu planla ve aksiyon aşaması başladığında askerlerinin hamlelerini izle. Ancak yeni düşmanlar ve tehlikeler ortaya çıktığında bu yeni değişikliğe tepki gösterebilmen için oyun duraklatılır. İleri hücum etmeye devam mı edeceksin, yoksa geri çekilip siper mi alacaksın? Seçimlerin Önemlidir Yaptığın seçimlerle hikayeyi istediğin gibi şekillendirebilir ve farklı sefer sonları elde edebilirsin. Akıllıca seçim yap çünkü oyunda nasıl ilerlediğin, sadece komuta ettiğin askerleri değil, aynı zamanda koca bir bölgeyi ve burada yaşayan herkesi de etkiler. Ancak askerlerinin de manga için neyin iyi olduğuna dair kendi fikirlerinin olduğunu unutma. Dolayısıyla ne yapmak istediğin ile manganın moralini yüksek tutmak için yapman gerekenler arasında bir denge kurman gerekir.