Brief Battles
Brief Battles'ta sen üstün ol! Bu yüksek tempolu, iç çamaşırlardan destek alan parti oyununda arkadaşlarını yenmek için külotunu kullan. *Lütfen dikkat* Oyun içeriği henüz Türkçe için yerelleştirilmemiştir. Ana Özellikler - Yerel çok oyunculu kargaşa: Üç arkadaşınla toplanın, klasik veya gülünç külot temalı oyun modlarında üstün olmak için mücadele edin. Solo ve ortak mücadeleler: Solo mücadelelerde kendini sına veya bir arkadaşınla canavarları yen! Çevik külot savaşçıları: Altı sevimli ve tombul karakterden biri olarak oyna ve etkileyici görünümlerin kilidini aç. Süper güçlü külotlar: Çelik popolar, zehirli beyaz donlar ve çok daha fazlasıyla düşmanlarını yen! Etkileyici arenalar: 50 eşsiz ve tehlikeli 2,5D arenada savaş. Kendi tempona göre oyna: Kupa avcıları, zor mücadele hedeflerine ulaşmak için becerilerini zorlayabilir ancak ulaşılabilirlik seçenekleri sayesinde oyunu herkes oynayabilir. Ücretsiz güncellemeler: Paralı DLC'ler yok. Gerçekten yok.