Bridges & Docks
Hayalinizdeki adayı inşa edin - el ile veya prosedürel oluşturma araçlarını kullanarak. Yeni eşyaları ve araçları açmak için hedefleri tamamlarken rahat adalar yaratın. Köprülerin sayısını, arazinin maksimum yüksekliğini ayarlayın ve benzersiz ada dünyaları oluşturmak için yapılandırmaları titizlikle ayarlayın!