Breathedge
Engin uzayda hayatta kal! Ölümsüz tavuğunla birlikte, aniden meydana gelen uzay gemisi kazasının ardındaki gerçeği keşfet. Enkazı araştır, hayatta kalmak için aletler üret, araçları ve hatta uzay istasyonlarını kontrol et. Devasa bir uzay cenaze arabası, derin uzayda bir enkazdan muzdarip, alanı enkaz, tabut, ölü yolcular ve kendinizle dolu bırakıyor. Bu yıldızlararası çöplükte hayatta kalın, küresel bir komployu ortaya çıkarın, prensesi kurtarın ve dünyayı dolaşırken klavyeye basarken parmaklarınızı kırmayın. Atalarımızın elinde hiç elektrik bandı olmadığı için gelişmeleri uzun zaman aldı. Fakat sende var ve nasıl kullanıldığını biliyorsun. Bu büyülü maddeyle birçok farklı işe yaramaz nesne üretip onları hava kilidinden uzaya atabilirsin. Üretebileceğin yararlı şeyler de var tabii ama dikkatli ol, bunları üretmek oyunu bitirmene neden olabilir.