Brawlhalla: Battle Pass Classic 2: Synthwave Reloaded
Sun Drive City'de nostaljik bir gemi yolculuğuna çık ve tam potansiyeline ulaşmak için Nix'in zaman ve uzaydaki destansı yolculuğunu yeniden yaşa. Altın Bileti satın almak, Skin'ler, Avatar'lar, Emote'lar, Emoji'ler gibi Savaş Bileti Ödüllerine ve yalnızca Altın Patika ile mevcut olan daha fazlasına erişim sağlayacaktır. Oyuncular ayrıca Ödülleri daha da hızlı açmak için hızlandırıcılar kazanacaklar. Oyuncular, Future Wave Val Progression Skin, Arcade Nights Progression Podium, Cyber Fly Sidekick ve Digital Break Avatar'ın kilidini hemen açacaklar. Lütfen dikkate al: Savaş Bileti 19 Temmuz 2023 Çarşamba 09:00 (UTC) tarihinde sona eriyor. Bu süreden sonra daha fazla ilerleme kaydedilemez, yalnızca o zamana kadar kazanılan kilit açmalar sunulur.