Brave Soldier - Invasion of Cyborgs
Koş ve ateş et arcade aksiyon klasiklerinden ilham alan bu oyunda, neredeyse imkânsız olasılıklara karşı tek kişilik ordu olarak mücadele et! Baştan aşağı silahlanıp dünyayı sayborg istilasından kurtarmaya hazır ol! Brave Soldier – Invasion of Cyborgs, 16-bit ve arcade klasiklerinin 2 boyutlu piksel grafik tarzını ve zor ama adil oynanışını anımsatan bir ilerlemeli koş ve ateş et aksiyon oyunudur. Ormanlardan karlı arazilere, uçurumlara ve çok daha fazlasına uzanan 30 benzersiz bölümde, insanlığı tehdit eden mekanik tehdidin peşine düşen cesur bir komandoyu oyna. Bölüm sonu canavarlarına ulaşıp istilayı kökünden çözebilecek misin?