Bratz Pack ile en iyi dostlarınla moda ve dans macerasına hazır ol! Podyuma hükmederek Cloe, Yasmin, Sasha ve Jade ile sahneyi ele geçir. Bratz Fashion Studios'da özelleştirilebilir tarzlar oluşturarak moda dünyasını fethet. "So Good" gibi Bratz evreninden sevdiğin şarkılar eşliğinde kendine has tarzlarını sergile. Paris'ten Tokyo'ya kadar bir sürü ikonik şehir seni bekliyor ancak sahne ışığını üstüne çekmeye kararlı, kendini "Tarz Kraliçesi" ilan etmiş Burdine'a ve Tweevil İkizleri'ne dikkat et. Destansı moda savaşlarında onları tarzınla ve dansınla alt edebilir misin? Mücadeleye hazır ol. Tek oyunculu veya en fazla dört kişilik çok oyunculu modda partiden partiye koş. Kendini göstermenin tam zamanı!