Borderlands 2: Commander Lilith & the Fight for Sanctuary
Yakında çıkacak olan Borderlands 3 için zemin hazırlayan ve yepyeni bir macera içeren ödüllü nişancı-yağmacı oyununa geri dönmek için hazır olun! Sanctuary kuşatma altında, Vault Map çalındı ve Pandora'yı zehirli bir gaz sardı. Yeni patronlara karşı savaşın, yeni bölgeler keşfedin, yeni ganimetler toplayın (Legendary'nin ötesinde yepyeni bir kademe de dahil) ve gezegene hükmetmeye ant içmiş dengesiz bir düşmanı alt etmek üzere Lilith ve Crimson Raiders'a katılın. Geri dönen oyuncular 80 seviyelik artırılmış seviye sınırına kadar ulaşabilir ve yeni oyuncular ise otomatik olarak 30. seviyeye yükselerek doğrudan aksiyona katılabilir!