Book Quest
Çok güçlü bir aile yadigârını geri almak için bir orta çağ macerasına atıl! Ailesinin sihirli kitabının çalınmasına tanık olan bir delikanlının yerine geç. Bu oyunda dedesinin hayaleti delikanlıyı ziyaret edip bu kitabı geri almak için tehlikeli bir yolculuğa atılmasına zorluyor. Çevre kasabalara ve yaban hayatını keşfet, kasabalılardan bilgi topla, karakterini yeni silah ve ekipmanlarla güçlendir, sihirli kitabı çalan faillerin izini sür ve tüm gerçekleri açığa çıkar! Book Quest, sinematik ara sahnelerin ve diyalogların retro piksel grafik sanatıyla oyuncuya sunulduğu bir aksiyon-macera RYO'dur. Bu orta çağ fantezisi boyunca, perspektif tepeden ve yandan görünümler arasında geçiş yapar ve oynanış değişir. Yuvarlanarak kaç, yakın dövüş saldırısı gerçekleştir, önemli eşyaları topla, çevre bulmacalarını çöz, ilerledikçe yeni ekipmanlar giy ve harita konumları arasında seyahat ederken benzersiz mini oyunlar oyna! İster türün klasiklerine aşina tecrübeli bir oyuncu ister türe yeni adım atan bir oyuncu olun, bu her yaşa uygun nostaljik bir maceradır.