Bonus Content for State of Decay 2: Independence Pack
State of Decay 2 topluluğunuza yönelik heyecan verici, ateşli, parlak, yeni oyuncaklardan oluşan bu heyecan verici teçhizatlarla acımasız zombi sürülerinden kurtuluşunuzu ilan edin! Her birinin kendine has anti-zombi modifikasyonları olan 3 çılgın, yeni taşıtla düşmanların arasına dalın! ● Pyrohawk (üzerine binmeye çalışan her türden zombiye havai fişekler fırlatan arkası düz bir araba) ● Burninator (yanlarına monte edilmiş alev fırlatıcıları olan bir kamyon) ● Meatwagon (arkasından zombileri cezbeden kırmızı et parçaları bırakan bir nakliyat kamyoneti) 2 nefes kesici, yeni menzilli silahla karşılıksız patlamalar gerçekleştirin! ● Pyro Launcher (bu çok namlulu Roma kandilleriyle sürüleri tutuşturun) ● Starshank Launcher (Gürültülü bir parlayıcıyla hedefi delip geçer) 3 vatansever, yeni yakın dövüş silahıyla zombilerin kafalarını patlatın! ● Freedom Ringer (Mükemmel bir şekilde süslenmiş beyzbol sopası) ● Grillmeister (bir zamanlar arka bahçe eşyasıydı, şimdi ise ustura kenarlı bir ölüm dağıtıcı) ● BBQ Fork (yeni, pratik bir yakın dövüş silahı) 4 yeni, yakıcı havai fişekle yıkım getirin! ● Block Rocker (çevrenizdeki tüm zombileri kendine çeker) ● Reign o’ Fire (devasa, yakıcı bir ölüm çemberi oluşturur) ● Bouncing Boris (gürültülü bir darbe serisiyle kaos yaratır) ● XL Firework Shell (yakın, fırlatın ve kaçın!) Ortamda daha çok patlama gerekirse yeni fişek fırlatıcılarınıza ilave cephane veya fişek oluşturabilmek için yeni Havai Fişek İşleme İstasyonu tesis modunu kullanabilir veya aradığınız patlayıcı mühimmatı size satacak olan yeni bir gezgin tüccarı ziyaret edebilirsiniz. Satın alımdan sonra yeni teçhizatınızı almak için radyo menüsünü kullanın.